10 Toes of the World

april 12, 2009

Pam Schuffert bevestigt Guillotines die bij Fort Lewis worden opgeslagen

US Army Staff Sergeant arm badge

US Army Staff Sergeant’s arm badge


Staff Sergeant/Army Ranger/Special Ops man van Fort Lewis Washington die ik zojuist ontmoette tijdens het reizen van Montana naar North-Carolina openbaart:

“De guillotines zijn echt en ik ben bezig om mijn mensen in mijn peloton op te leiden om ze volgende week te gebruiken bij hoogst geclassificeerde verrichtingen in Fort Lewis… tot u me vertelde: “zij zullen op uw mede-amerikanen in het kader van de komende Staat van Beleg (Politiestaat)  worden gebruikt! ”


Op dit moment worden, hij en de mensen die hij over mijn rapportering vertelde, over hoe de guillotines tegen hun mede-amerikanen zullen worden gebruikt, opgejaagd en omsingeld als honden.

Humvees and Helicopters

Humvees & Helicopters

Humvees en helikopters omsingelen hun huizen… militaire betalingen en alle toegang tot bankrekeningen en creditcards zijn afgesneden… en nu  is hij op de vlucht! Dit alles omdat zij -van mij- de waarheid te weten kwamen over deze Staat van Beleg (Politiestaat) en de guillotines en met zichzelf overeengekomen zijn om nooit met deze vreselijke agenda van de Nieuwe Wereld Orde akkoord te gaan!

-live-rapportage van Pam Schuffert vanuit North-Carolina-

Ik reed in een bus van Butte Montana naar North-Carolina, toen ik een jonge man ontmoette, volledig gekleed in vol en indrukwekkend leger uniform. Hij droeg zijn 445 mag wapen en verschillende messen, telefoons, militaire rugzak en ander materiaal. Hij vertelde me dat hij een Staff Sergeant van Fort Lewis was! Fort Lewis is waar vele moderne guillotines voor lange tijd opgeslagen zijn voor gebruik ten tijde van de Staat van Beleg (Politiestaat).

Ik plaagde hem eerst en vertelde hem dat ik alles wist over de moderne guillotines in Fort Lewis. Hij was geschokt! Hij zei: “hoe weet jij dat… dit is hoogst geclassificeerde informatie!” Toen erkende hij dat hij een christen was. Ik vertelde hem dat de militairen van de V.S. het de jonge mensen als hem niet vertelden, maar dat deze guillotines op amerikanen en christenen in de toekomst tijdens de oologswet zullen worden gebruikt, om alle tegenstanders van Nieuwe Wereld Orde te onthoofden.

Hoe langer hij luisterde, des te bozer hij werd. Gebruikende enkele aanvullende keuzes, zei hij: “zij hebben nooit verteld dat dit gebruikt zou worden op amerikanen tijdens de Staat van Beleg (Politiestaat)… om alle christenen en tegenstanders van de Nieuwe Wereld Orde van hand te doen! Wij dachten dat zij gebruikt zouden worden in Irak of zoiets!” Hij vroeg me toen om hem meer en meer te vertellen. Hij filmde me zelfs.

Tot slot, zo boos als hij was, over hoe zij werden bedrogen en gehersenspoeld, vertelde hij me:

“Ik zal nooit met deze agenda van de Nieuwe Wereld Orde akkoord gaan! Ik ben een christen! Ik zal contact opnemen met mijn mensen in mijn peloton (64) en diegene die ik kan vertrouwen die christen zijn, zal ik de waarheid vertellen. Ik was verondersteld om naar Fort Hood te gaan voor meer Special Ops trainingen volgende week, om dan terug te keren om mijn mensen op te leiden hoe deze guillotines in werking te stellen!

Er is een speciaal ondergronds opleidingscentrum waar de guillotines zijn… ons word niet toegestaan om camera’s, mobiele telefoons, etc, mee te brengen, vanwege hoge veiligheid en stilte betreffende deze guillotines. Ze zijn ongeveer 2 meter hoog, met handbevestiging en een plaats voor iemand’s hoofd terwijl zij staan. Wij zouden dummies gaan gebruiken om te oefenen… maar nu weiger ik deze taak en zal ik de mensen onder me die ik vertrouw gaan aanspreken… die niet met deze agenda van de Nieuwe Wereld Orde akkoord zullen gaan en uit gaan in plaats van met humvees, wapens en alles waar onze hand beslag op zal leggen, om deze agenda van de Nieuwe Wereld Orde te bestrijden!”

Wij scheidden in Indianapolis… ik was verbaasd over het resultaat. Ik moest spoedig meer te weten komen! Ik belde hem de volgende dag. Hij vertelde me dat hij gesproken had met zijn zuster en familie en dat zij geschokt waren… zij waren alle militairen… zij vertelden hem: “hoe wist u van deze ‘Staat van Beleg-agenda’ van de Nieuwe Wereld Orde… het is allemaal hoogst geclassificeerd!?”

USAFUnited States Air Force

Toen hij hen over mij vertelde (ik had hem een exemplaar gegeven van mijn Airman Magazine met daarin mijn beroemde USAF vader’s cartoon… (hij was behoorlijk verbaasd en geïmponeerd), hij vertelde me dat zijn tante van de USAF mijn naam aan de intelligentiecomputers van de USAF zou voorleggen om te zien waar ik me in het gezicht van de USAF bevond. Hij vertelde me: “zij zei: u bent ‘rood gemarkeerd’ (voorwerp te arresteren en voor ondervraging) en door de USAF als bedreiging voor nationale veiligheid geclassificeerd!” (Ik??? Een bedreiging voor nationale veiligheid??? alleen voor het vertellen van de waarheid over de komende Staat van Beleg (Politiestaat) over Amerika!?)

Deze Army Ranger van het leger vertelde me dat als hij aan de kant van de Nieuwe Wereld Orde had gestaan, hij als Army Ranger met de hoogste veiligheidsverklaring en veel Special Ops training geautoriseerd was om mij uit de bus te halen en te schieten met de bedoeling om te doden omdat ik deze geclassificeerde info wist… of hij kon de meest dichtbijgelegen militaire basis opgeroepen hebben en had voertuigen laten komen om mij onmiddellijk te arresteren en me weg te brengen voor ondervraging en vernietiging. Dat is hoe geclassificeerd mijn intern gericht onderzoek en info echt is! En gisteren toen ik hem belde, had hij zelfs nog meer stuitende informatie voor me.

Ik ben nu op de vlucht… zij proberen om me op te pakken… en mijn zuster van de USAF ook! Onze loon- en militaire diensten en bankrekeningen zijn allemaal geblokkeerd… wij hebben nergens meer toegang tot! Zij zijn arresteren nu de helft van de mensen van mijn peloton… degene die ik heb gesproken die besloten om niet akkoord te gaan met een ‘Staat van Beleg-agenda’ van de Nieuwe Wereld Orde… al hun betalingsmogelijkheden en bankrekeningen zijn ook van hen nu afgesneden.…. militaire helikopters en humvees omsingelen hun huizen… er word op hen gelet en één voor één opgepakt… één man in mijn peloton verdedigde zichzelf toen zij in zijn huis inbraken, schoot vijf militairen neer die hem probeerden mee te nemen in het proces (sommigen werden gedood) alvorens zij hem konden arresteren! Wij zijn nu op de vlucht, mijn zuster en ik… ook zitten zij achter ons aan …..”

Op dit moment ben ik actief op de telefoon van Staff Sergeant Donnie. zijn tante die mijn naam op de computers van de USAF doornam wordt nu ondervraagd door de autoriteiten van de USAF. Ik ben er zeker van dat zij op dit ogenblik eveneens boos op mij zijn! Zij kunnen eveneens naar mij op zoek zijn op dit ogenblik… met dit militaire schandaal dat breekt en ik in het midden van dit alles sta!

Laat dit woord aan iedereen uitgaan! Deze moedige militaire mensen betalen de hoogste prijs omdat zij zeggen dat zij nooit met deze militaire agenda van Nieuwe Wereld Orde akkoord zullen gaan om onschuldige amerikanen te doden en onze grondwet en ons vrijheden en mensen van geloof en karakter in onze natie te vernietigen. Bid nu voor Staff Sergeant Donnie Boysel en zijn zuster en voor de mensen die opgejaagde worden als honden… om ondervraagd en gedood te worden! Bid ook voor mij! Ik kan spoedig voor mijn rol in dit militaire schandaal worden opgepakt.

Bid voor de genade van JEZUS om me door dit alles heen te bewaren! Stuur dit brekend nieuws door aan iedereen op uw e-maillijst! EN NU WEET U HET…. DE GUILLOTINES ZIJN ECHT!

Openbaringen 20:4 “En ik zag tronen , en zij zetten zich daarop, en het oordeel werd hun gegeven; en (ik zag) de zielen van hen, die onthoofd waren om het getuigenis van Jezus en om het woord van God, en die noch het beest noch zijn beeld hadden aangebeden en die het merkteken niet op hun  voorhoofd en op hun hand ontvangen hadden; en zij werden weder levend en heersten als koningen met Christus, duizend jaren lang.

Hij vertelde me dat ze overal zijn… in Fort Hood, Fort Bragg, Fort Lewis… in alle militaire bases van de V.S. met inbegrip van Duitsland waar hij gestationeerd… (ja, Europeanen zullen voor hun geloof eveneens onthoofd worden in de Nieuwe Wereld Orde!) Geef dit door en bid voor mij, voor Donnie en zijn christen mensen die opgejaagd worden van Fort Lewis!

– live-rapportage van Pam Schuffert van over de natie-

Het is nu tijd voor de christenen van USA/Canada om zich voor te bereiden voor de komende crisis. Het zal niet zonder vervolging, het testen en bloedvergieten zijn. Ik durf in feite te zeggen, dat het tijd is voor de christenen van Noord-Amerika om zich op het martelaarschap voor hun geloof voor te bereiden. De voorspelling van de Bijbel over het einde van de tijd staat op het punt zich te openen in deze natie zoals nooit te voren… en ik kan het bewijzen! ” –

~Pam Schuffert, auteur, onderzoeksjournalist, spreker, radio/televisie, en christelijke evangelist

 

 

Bron: Educate Yourself

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

